Tidsfördriv..

Vad heter du? Emma Kainulainen
Hur gammal är du? 18 år
Vilken skola går du i? Gystavsbergs gymnasium
Jobbar du? Mammaledig :)
Vart bor du? Värmdö
Har du något husdjur? Nej, men vill ha en gris!
Vem pratade du med senast? Min pojkvän
Något du är nöjd med i ditt liv! Jag är nöjd med hur många underbara människor jag har i mitt liv, vänner, familj, pojkvän, dotter, osv! 
Något du är missnöjd med? Inte som jag kommer på
Dålig vana? Att jag röker
Har du någon pojkvän/flickvän? Ja, en pojkvän. världens bästa
Har du några syskon? 2 systrar, Elin (15) och Ellen (6)
Din bästa resa? Hm, berlin med massa av mina vänner
Vad ser du fram emot mest inom den närmasta framtiden? Att jag får en lägenhet
Vad ska du göra imorgon? Vara hemma från skolan och vara med min dotter och pojkvän!
Bästa hobby? Shoppa
Dina bästa vänner? Malin, Lina och Jessica. Och såklart min pojkvän! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0